Filmtips!

Detta inlägg handlar om: Massa med filmtips!

Nu tänker inte jag sitta & skriva värsta recentionen på alla filmtips, jag skriver namnet & ger den skala 1-5 c :)

Blind Dating, CCCC av CCCCC
romantisk komedi

Shooter, CCCCC av CCCCC
Action

Ice Age II, CCC av CCCCC
barnfilm / familjefilm.

A Cinderella Story, CCCC av CCCCC
tonårskomedi

Win A Date With Tad Hamilton, CCCC av CCCCC
tonårskomedi

Djävulen bär prada, CCC av CCCCC
komedi

Titanic, CCCCC av CCCCC
(ett måste) dramakomedi

Pearl Harbour, CCCCC av CCCCC
(ett måste) dramakomedi

Mr. Fix it, CCC av CCCCC
romantisk komedi

Rosa the movie, CCCC av CCCCC
barnfilm/ komedi (något barnslig, men min smak!)

13 snart 30, CCCC av CCCCC
komedi

Underbar & älskad av alla, CCC av CCCCC
svensk komedi

Something new, CCC av CCCCC
romantisk komedi

John Tucker must die!, CCCC½ av CCCCC
romantisk komedi

Jag hittar inte min box med alla dvd;er, så jag kan inte komma på fler just nu, fortsätter ikväll eller i morgon!
Nu ska jag ta & se på "Guld kompassen"!
/C

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul med lite filmtips!

2008-02-28 @ 23:58:01
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0