DAGENS SKÄMT!

Detta inlägg handlar om: "Kvitton"

image970
(bilen är på alla mina kvitton från 2006 & andra olöna).

Det var LITE komiskt! För att när jag skulle upp o leta efter mitt franskalexikon dök min "kvittobok" upp (samlar på alla kvitton i en bok, gjort det i ca ½ år).
Ni vet, när man har gott om tid, tar man sig tiden & kollar igenom, bl.a. sin kvittobok... När jag satt & kolla på kvitton (fanns en anledning till att jag gjorde det) dök massa kvitton (minst 50% av alla) upp från 2006, det är väl okej & ha satt in kvitton från 2006 innan jul eller på jullovet eller så, men det som "inte" är okej är att jag ha satt in kvitton från 2006 på ex. rea assecoarer för 15 kr HAHAHAHA... Det känns lagom lönt :p

(anledningen till att jag kollade i kvittoboken var för att jag letade efter ett kvitto som jag skulle ge till pappa).


BTW! AKUUUT! ÄR DET NÅGON SOM KAN NÅGON SIDA DÄR MAN KAN HITTA FRANSKA VERB BÖJNINGAR? JAG HAR PROV PÅ DET I MORGON & JAG HAR INGEN ANING OM VAD STAMMEN ÄR FÖR DET OLIKA REGELBUNDA VERBEN. JAG BEHÖVER HJÄÄÄÄLP! SNÄLLA NÅGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0