Dagens outfit!

TDetta inlägg handlar om: Dagens outfit!

Hade nationellaprov idag. Svenska del A, hörförståelse. Jag tycker det var enkelt, men jag tror att det är svårare än vad jag själv uppfattade det. Att jag kommer få sämre resultat. Vi får se hur det blev med det. Var den någon annan som hade nationelltprov idag? :) Jag tycker man känner sig så när alla i samma ålder för det är så mycket nu i veckan och förra veckan som alla 92:or måste göra! Gymnasieansökan, nationellaproven denhär veckan o.s.v. Mamma kom nyss hem. Jag förväntade mig lite semlor eftersom det är "fettisdagen" idag.

Jag: "JAHA, så nu har du inte semlor va?"
Mamma: "Näää"
Jag: "Näähää"
Mamma: "Jag ska baka semlor till dig, jag har köpt ingredienser"
Jag: "Awee"
Mamma: "märkte du inte att jag kom hem tidigt?"

Visst är min mamma urgullig? :)
Nu till dagens outfit!
image949

Vitt linne från HM, Grått linne från Odd Molly, Vit kofta från Lindex, Grå leggins från Gina Tricot, Svart kappa från HM (gamla, inte nya), Röd väska (liknar den jag har från nuknuk) från Vero Moda, Stövlar från Timberland.
+ smycken!

Nu ska jag hjälpa mamma med bakandet sen ska jag plugga lite biologi, sen ska jag käka semlor när dem är klara! Ha en bra "fettis"dag kramar Cajsa!

Kommentarer
Postat av: Nina

Snygggit!

2008-02-05 @ 17:18:59
URL: http://www.nogg.se/Ninki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0