Dagens outfit

image980image981


♥ Svart tunika m. detaljer från Hm (NY)
♥ Svart mc-inspirerad minikofa från Hm
♥ Svarta stuprörsjeans från Hm
♥ Svarta skinnankelboots från Scorett
♥ Svart väska m. gulddetaljer från Marc Jacobs (Julias).

Jag lyxade till outfiten lite med den lånade väskan från Marc Jacobs som jag en dag ska ha sparat ihop pengar till en själv. Om jag hade velat hade jag kunnat köpa en begagnad nu, men eftersom jag endast kan röra mig med 1000 kr i månade, prioriterar jag annat just nu. Jag hade ju också en Marc Jacobs inspirerad väska från Nuknuk. Såhär ser den ut:



Nu ska jag fixa till mig för snart kommer gäster som ska fira mammas fyrtioåttonde födelsedag, ganska många. Coolt! Hon har upplevt samma sång på samma dag fyrtionåtta gånger. Häftigt!

Dock har det bara hänt mig 16 gånger, men fler kommer! (: Jag har ju kvar mina medans mamma redan har "användt" sina.
pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0