Dagens outfit!

image970


Bild 3-4 är bilder på min nya frisyr, var och klippte mig idag. Trevligt trevligt.
Vad gjorde de då - jo de skar av ca 30 % av mitt hår (vi hade snackat om löshåg, vill skaffa, inte för jag behöver, men så sa vi i slutet att nu kan jag som alla andra gå ut med mitt avklippta hår och sälja så kan Jenni (min frisör) får lite till hår. Dock skulle hon behövt bleka det en aning då :P).


Första lektionen i morgon inställd, även sista! Så jag börjar klockan 10 och slutar kl halv 2! Medan min kompis börjar 9 och slutar 3. Mohahaha, skade glädje!

Nu ska jag göra något annat nyttigt!
Juste,
var hos tandläkaren idag, nada hål! Tränade, gick super! Klippte mig, även de super!

Nu blev det skugga när solen lämnade oss för idag. Den kröp sakna ner mellan hustaken och alla vackra skorstenar och trädkronor. En vackert slut på en alldeles otroligt underbar dag! Just nu lever jag livet till 100 och vill inte slösa en minut. Fast det gör ju inget, för snart är det sommarlov och då kommer jag nog njuta en aning mer? Fast just nu går det inte.

JAG STORMTRIVS I  NUET!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0