Bal klänningen!

Åh, jag är så lycklig! Jag har hittat en perfekt avslutningsklänning till mig!
image975image976image977


Nu använder jag dock mobilkameran därför jag inte hittar sladden jag laddar in bilderna från kameran till datorn. När det är funnet, då blir det "riktiga" bilder med klänningen!


Ett fynd, den vackra klänningen kan ni hitta på Gina Tricot för ca 250 kr. Helt fantastiskt!
Passar perfekt till studenten! Nästan så man sparar den tills dess ;) Men näää, nu är det grundskoleavslut som gäller. Jag har gått de 9 år man är tvungen att gå snart, sen är jag fri. Men jag ska självklart läsa vidare på gymnasiet. Vad har jag dock ingen aning om ;o





Till klänningen
satte jag på ett par pumps från Vagabond, nästintill oanvända. Mycket snygg!

Fast snyggast är det om man har ex. röda detaljer så som Röda pumps, naglar och väska.
till det: skinnjackan!

Men vi får se. Är jag trots allt ca 1 ½ månad kvar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

den klännig är riktigt snygg!
ha den på avslutningen. även om den är från gina så sser man helt olika ut i den eftersom den har kupor, em nden var underbar på dig! :)

2008-04-28 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0