Temat!

Fortsätte med temat jag, har ju massa planerat nu. Även om det handlar om just mig, så är det svårt att berätta saker, mycket man inte kommer på, mycket som är för personligt o.s.v. Men jag har lite roliga saker jag ska hitta på i dagarna. För tänkte jag skriva vad jag har hittat på idag, för er intresserade så här; (annars fortsätt ner)

Idrott i skogen, så jag gick bara upp klädde på mig och stack, hade fotboll/fys, ganska jobbigt kl 8 på morgonen kan jag säga :p Sen stack jag hem och duscha, slutade 10 min tidigare så hade 45 min på mig att göra vid mig :) Skönt! Sen hade jag och Julia syslöjdsredovisning om konstfiber. Kanske skriver lite om det sen, kul att veta? Hade inte riktigt läst igenom allt och hade definitivft inte övat på redovisning men fick fick i allafall + av + eller - så det var ju bra. Sen hade jag musik och eng. På eng satt vi ute och arbetade, skönt.

Så. Idag tänkte jag fortsätta vara ego, tänkte lägga ut outfit så ska ni få välja vilken som är er favorit!


Upps, kanske blev lite mkt. Trodde jag hade fotat fler outfits, slarvig med det nu när jag inte har min riktigt kamera, min mobilkamera innehller bara 1,3 mp så där ser man knappt ngt :/ Nu ska jag återgå till mitt skolarbete. Biologiprov i morgon.
Ha en bra dag, kramar Cajsa. ♥
(obs, om ni vill rösta på ngn outfit, skriv då bara vilket nr om du vill ;p ).


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa Ego-Cajsa

2007-09-14 @ 18:46:33
URL: http://MichelleM.blogg.se
Postat av: Anette

nr 3, tröjan var hur fin som helst!

2007-09-15 @ 19:16:55
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0