Skoooolan, läxor, kompisarna !:D

Blää, skolan började med 2 timmars lång dubbel lektion, YEA! Hm, svenska och religion i 1 pass. Men sån tur va fick vi 20 min rast, annars hada jag aldrig orkat. Vi snackade en massa om gramatik och Islam. Sen hade jag terminens första Fysik lektion, alla andra har jag varit ledig från ;) resten av gruppen också i.o.f. Sen hade vi 10 min på oss att byta om, och ta oss till idrotten som idag var på olympia, friidrottshallen, det tar typ egenteligen 20 min att gå dit och typ 5 min att byta om, men jag fick skjus av I,a så jag hann :) Sen typ idrott, sen ÄNNU sjukare, hade 35 min på oss att BYTA OM, TA OSS TILL SKOLAN OCH ÄTA! Tror de att vi hinner det? Neej, men jag fick skjus av S,a denhär gången så jag hann även då :) Fast snabb lunch fick det ju bli , ;( Sen hade vi eng och matte. Sen skjusade I,e till min cykel för att jag skulle CYKLA hem, yes.

Åh! Jag vill ha moppe. Anledningar;
1. Jag har fyllt 15 , ÅH! För det kom jag på att jag har ½års dag idag :) Fyller 16 om precis 6 månader!
2. Jag bor ca 2-3 km från skolan.
3. Typ alla mina kompisar som kan ha det har det. (d.v.s det som har fyllt 15).
4. Jag bor typ 30 min från stan.
5. Det finns liksom inget rolig i närheten av mitt hem, så det tar LÅNG tid att ta sig dit.
6. Jag bor i skogen, så kan aldrig vara ute försent hos kompisar, få inte. Så om jag hade haft moppe hade jag kunnat köra runt skogen och komma hem på ett lämplig sätt, om ni fattar ;) Haha.

Så vad tycker ni? Är jag inte värd en moppe? :)
image583

Kommentarer
Postat av: anna

tack gumman =) vad söt du är.
men o du inte har tiden att lägganer på att göra bilderna proffsiga får du ta dem så bra från början.
Jag gör inte så mycket med mina bilder egentligen och det går snabbt.
kram!

2007-09-04 @ 17:00:01
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Nina

Jag bor i skolgen, haha låter som du är värsta lantisen ju haha. men JApp du borde få en, för jag fick ingen :( Därför kan du få en, så när jag kommer & hälsar på kan jag få prova den :D

2007-09-04 @ 18:08:19
URL: http://www.nogg.se/desire
Postat av: Josiee

du är värd en moppe:)

2007-09-04 @ 19:25:00
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: michelle

Nej !! *skojja* :P <3

2007-09-04 @ 22:08:06
URL: http://michellem.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag fick en moppe utan att jag ens bad om det, som en muta! Hmm... haha :)

2007-09-06 @ 17:58:11
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0