Praodagsbok dag 3

Cyklade till Dr idag med mamma. Idag va det mamma som skulle vara min handledare, låte lite så, men det var kul, tänkte inte så mcyket på det. Började med samling, och sedan plankan där min mamma pratade allmänt snack om världen, nyheter, statsminister o.s.v. Snacket bara flöt på, så det var inte, "IDAG SKA VI SNACKA OM.." utan mer, ah, allmänt. Sen var det rast. Stack och köpte Birca onyttiga jag ;) Sen var det dagt för "Gröna grodan". Det är en kul läsebok, handlar om gramatik, den lättaste som finns. Så jag fick gå o köpa Gröna godisgrodor eftersom det var en ny/gammal i klassen som aldrig hade gjort det, nemo. Sen var det barndövning, tog ca 20 min ,sen snacka mamma om säkerhet och hur man ska göra om det börjar brinna här, hemma, ja, anywhere. Sen gjorde de lite uppgifter i övningboken. MAT! Under lunchen satt jag och mamma och blombera sångpapper, mycket trevlig rast. Sen komalla in, gjorde några uppgifter till i gröna grodan eller vad läsboken nu heter. Sen var det dags för sångstund. Sen 5 över 1 stack alla hem :) Förutom de som skulle stanna på fritids. Då lekte jag kurragömma och sol&is med alla barn ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

eller hur :D

2007-09-26 @ 17:26:30
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0