Praodagbok dag 2

OBS! Långt inlägg, det "viktigaste" började vid


Först och främst måste jag bara säga att jag älskar denhär videon! Det kanske inte är något speciellt med den, men den påminner mig om i Julas, vilket var en underbar tid, får mig att känna mig varm och bubblande i kroppen. Så tänker säker många; Men ofta ett videoklipp får en att bubbla i magen och drömma sig tillbaka till Jul. Men det gör jag, till mina kusiner där vi satt och kollade på oc till klockan 3. Kollade hela säsong 1 på 1 ½ dag :) Sen drömmer jag mig in i deras värld, den verkar så underbar. Jag vet inte riktigt hur jag ska berskriva "känslan" av videon. Nä, nu l¨åter jag helt pervers.
image593
Här är föresten en bild på min handledare, och varför jag inte har en större bild på henne är enkel. Det är inte jag, hon kanske inte vill visas på internet (inte för min blogg är populär, men det är säkrast såhär. Så soft människa! :) Bilden är inte tagen från idag, eller igår, men eftersom jag inprincip har lagt ut samma bilder hela tiden udner sommaren nu när datorn och kameran är trasig tänlte jag ladda in bilder (ni vet ju att jag pratade om att Pc-doctorn hade hämtat minne ur hårddisken och lagt in på cd-skiva, nu hade jag fått skivorna och alltså alla gamla dokument från datorn). 

♥ Nu ska jag ju berätta om dagen på min prao, inte känslan av Hide and Seek- the OC :P Iallafall började jag kl 8 som vanligt, mamma körde mig (eftersom hon jobbar där och det regnade). Så jag fick anta utmaninge och gå hem därifrån som jag skrev i förra inlägget, kommer dö). Skrev ju lite om dagen i förra inlägget, men vet inte riktigt, så för att den inte ska "hacka" i texten, ska jag skriva om allt! Skulle till Fredriksdal (Fredde) idag, men eftersom 2 av eleverna börja bråka fick en av 3 ledare stanna hemma med dem, de vill vi ju inte ha med om de bråkar. Eftersom Fredde är en park med massa äppleträd, djur, blommor och så kunde inte 2 ledare ha hand om 30 barn eller ngt, eftersom man inte får störa djuren, plocka blommor, äpplen o.s.v fick vi gå till en lekplats på Dalhem istället, 5 min från Skolan. Där var vi i ca 1 h kändes det som. I slutet kom alla småtjejer till mig och sa;
"Caaaaajsaa, jag fyser" (gnälligt). Så jag fick alla att börja spring runt lekplatsen, för tävling om vem som fuskade bäst, vem som sprang längst utan att fuska, vem som sprang snabbast o.s.v. Till slut var det dags att gå hem, vid halv 10 tiden. Då blev det filmtime för alla duktiga barn som inte hade bråkat, de andra fick sitta i ett rum och arbeta. Först kollade vi på Barnen i Bullerbyn, sen 10 min av Karlsson på taket. Så underbar att se filmerna igen, det var ju jättelängesen jag såg dem. Karlsson var ju så kaxig ;) haha. Sen var det lunch.- Någon kyklinggryta, men ris och ananas. Lunch igen, det var då jag tillbringa min tid till att blogga inlägg nedan :) Sen var det läsgrupper! Berättade om det i inlägget nedan, om behöva öva mer grupper...Sen slutade dem vid 1 då de sjöng hejdå sången igen :) Så mysigt, Typ, tänk vad tiden gick fort och så mycket vi gjort, tack och adjö för idag. Den var mycket längre med det är vad jag kommer ihåg ;) Sen var det fritids, då jag skulle läsa saga för söta Delfina som jag skrev om i inlägget nedan, men hon skulle tydligen gå och sjunga så jag fick en puss på kinden av henne :) Den sötnosen. Sen var det dags att hem, men helt plötsligt när mamma skulle visa vägen såg jag bilnycklarna "glänsande, shimrande (?)" i hennes hand, haha :D Fick skjus hem, vi stack inom hemköp för att köpa ingredienser till en fruktsallad hon och Cissi skulle käka. Jag fick nya läkerol (vilka var superäckliga tycke jag, men mamma älskar de) Kalvin chokladmjölk, naturgodis, päron och en siabata :D Nu ska jag käka mellanmål, kommentera bloggar sen kanske skriva ett allmänt onödigt inlägg :) Vem vet ;)

PUSSAR CAJSA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bord du i HBG? :O

2007-09-25 @ 15:06:15
Postat av: Cajsafelicia!

Japp :)

2007-09-25 @ 15:46:21
URL: http://CajsaFelicia.blogg.se
Postat av: Michelle

Hejhehejhhjehjehj

2007-09-25 @ 15:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0