Mååååååååååndag!

Wuhäe, eller något. Måndag igen, usch. Varför ska helgerna kännas som typ 1 timme? Hinner typ ALDRIG göra ngt, man vaknar vid 11, klar vid 2 sen ska man typ börja göra lite läxor till veckanoch prov. Usch, det känns aldeles förkort med 2dagars helg. Han man typ inte göra så att man går 3 veckor, sen har 1 veckas ledigt? :) Det vorja ju toppen!

Har bara religion till i morgon, så idag ska jag bara VILA. Typ alla andra ska plugga. Ska nog träffa michelle ikväll en liten stund, sen kommer nog Zowie också hit :)
image523
Läääääängtar tillbaka, det 3 första veckorna tillbringade jag tillsammans med dessa underbara människor på konfaläger :)
Det var något jag skulle skriva, men glömde vad det var.:/
Har har din dag sett ut so far? :)

Kommentarer
Postat av: Natha

idag har jag varit i skolan bara, var helt okej :)
ha en trevlig kväll o kika gärna in tävlingen i min blogg ;)

2007-09-03 @ 15:57:22
URL: http://metrobloggen.se/glitterdroppe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0