Hej!

Haha, gårdagen var helt sjuk har jag kommit på. Sa ju att jag tränade igår, nu har jag träningsvärk i ryggen (?) haha. Sen skulle jag sticka till Elly och träffa henne. Men när jag väl kommer dit ser hon skitledsen ut, mår skit och börjar spy :/ Så jag får åka hem igen (var där en timme och kolalde på när hon sov). Krya på dig!

När jag kom hem sa mamma att Emma hade ringt. Ringer henne och hon frågar om jag ville hänga med henne ut, det ville jag :D Så vi stack ut och "gick" som var meningen. Till slut fastnade vi vid en bäck och Emma började fotta mig. Sen stack vi en runga till, stannade och jag blev fottad. Sen stack vi hem, "fixade" till mig lite, sen stack vi ut och fotade mer. Tänkte lägga in några av bilderna nu :)



Berättade jag allt jag skulle nu?
I allafall ska jag skriva 2 praodagboks inlägg idag, eftersom jag skulle skriva ett i fredags, men somnade, sen glömde jag resten av helgen. Juste, nu kom jag på. Fortsätta med konstiga söndagen.

Sen var det mat, världens GODASTE potatisgratäng. Mmm :) Sen skulle jag och mamma kolla film, men hon tyckte det var för tidigt (kl 8) så jag gick upp och började kolla. Sen kom jag vid 9 igen och frågade, då ville hon. Lite godis till och mys :) Så vi skulle börja kolla på Hildalgo, och jag somnade (?). Utan att göra vid mig eller ngt. Inte borstat tänderna, städat, eller gjort mina övningar. Ska skriva om övningarna när jag kommer ihåg :)

Så vaknade jag mitt i natten av att jag bara hade somnat dagen innan, kanske inte för det. Men jag bara WTF, var är jag, eller ngt sånt. men sen fattade jag, pallade inte gå ner och göra vid mig, så jag vaknade i morse och fick stressa, nu ska jag bara kommentera några bloggar, skriva de andra 2 inläggen, sedan käka lite gratäng och kolla på film. Längtar, men bloggen först :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter mysigt och gott. Hoppas att du får en skön eftermiddag!

2007-09-24 @ 14:35:58
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Malin

haha, japp det gör man! :P

2007-09-24 @ 14:42:35
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Nina

javisst! fanns ju en del att välja på :D

2007-09-24 @ 14:47:30
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0