Fredagens shopping!

Har ju varit "ledig" nu i 2 veckor, eller i allafall haft prao. I morgon börjar allvaret igen, usch! Inget jag ser fram emot. Men att träffa kompisarna dagligen igen ska bli riktigt kul! Helgen har varit bättre än aldrig förr. Söndagar är alltid långtråkiga och man gör aldrig något vettigt, bara degar. Iallafall jag. Ska sätta på mig lite "kläder" till maten sen, så får det bli en dagens outfit sen :)
Shoppingen då i allafall;
Liknar
image621
Det är jag i vit oversize t-shirt och tights. Tightsen köpte jag veckan före och t-shirten köpte jag på H&Mtrend i fredags. Det var fredagens shopping. + ett dubbeldaim!

MÅSTE BARA BERÄTTA EN SUPER KUL SAK! JAG SKA TILL LONDON! Det är inte jag-tema nu men jag ska ändå berätta lite om mig själv och London. Det är en rolig histora. So hold on.
Allt började med en tidningsannons som en man som hete Graham la in. Han skrev "Svenskalektion utbytts mot Engelsklektion". Min mamma tyckte det va bra att jag o Peppe fick lite "hemundervisning" i engelska eftersom vi inte hade jättebra i skolan. Så mamma ringde Graham och han "tackade jag". Så han åkte hit 1 gång i veckan för att lära sig svenska, när han var klar lärde han peppe (ibland mig) engelska. Detta därför han var Engelsk, kunde inte svenska, men skulle flytta hit eftersom han nya flickvän bodde här. Men efter 1 år eller så åkte han tillbaka till England. Vi kom och hälsade på samma år och bodde hos honom i 4 dagar och i Notting Hill i 3 dagar. :) Sen hälsade han på här, sen kom vi och hälsade på honom i London igen. Jag och mamma lovade varanndra att vi skulle till London minst 1 gång om året, men så blev det inte. Nu var det 2 år sen sist, men vi ska dit nu till höst. Mamma håller fortfarande kontakten med Graham och vi ska hälsa på honom nu. Träffade han senast för drygt 1 år sen, men då sa jag bara hej. Så det var väll 2 år sedan jag träffade honom sist kan man säga :)

Kommentarer
Postat av: Nina

svarta klackar är alltid härligt!

2007-09-30 @ 18:40:05
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack =)

2007-09-30 @ 18:41:06
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0