En blogghistoria!

Alltid lika mycket i skolan. Sista veckan innan 2 veckor prao, jag ser det som 2 veckors ledighet, hitta på VAD DU VILL när du slutar. Inte behöva plugga inför prov, läxor, uppsatser m.m. Gud så skönt det ska bli :) Första veckan till Krooks blommor :D

Nu har jag tagit ork till mig och kommentaret alla som kommenterat min blogg (hoppas jag), var lite slarvig :) Men uppskattar era kommentarer SÅ mycket, det värmer :) ♥
HAHA! Kom ihåg när jag låg på "mest aktiva" bloggar för första gången, haha. Typ 5 kommentarer på 1 minut ngn gång. Man han ju typ inte läsa lr ngt. Uppskattar det mer nu. Men det skulle ju såklart vara kul att komma upp till "mest aktiva" bloggar. :) Men det får väl bli nästa mål!
Eftersom nu uppskatta att man skriver om sig själv (vilket jag inte trodde) så tänkte jag forstätta och ha Temat just JAG :)

Jag sa ju att jag kanske skulle ha olika teman, jag tänker inte ha det lika desrikt som jag sa, men någong gång i bland ha 1 tema 1 dag, vecka eller månad :) Nu tänkte jag ha Cajsa-tema :D Så nu under de kommande veckorna ska jag skriva EXTRA mycket om mig, mitt liv och ja, allt möjligt :) Hoppas ni tykcet det blir KUL :) Skriver extra mycket sen till praon :p 

TEMA; MIG BILDSPECIAL!


Nu vet ni nog hur jag ser ut hoppas jag, eller i allafall kan föreställa er :)

 Tänkte börja NU med att skriva lite om min blogg, en "blogghistora"
Jag startade min blogg för drygt 1 år sedan, (13 månade om 8 dagar, haha). Det var så att min kompis hade en blogg som jag ej visste om. När jag skulle få lite bilder från en natt tillsammans med alla tjejkompisar sa hon att jag kunde gå in på henne blogg och hämta. Jag blev helt förälskad i just BLOGG så jag frågade henne om jag kunde stárta en blogg, javisst! Så sattes mitt bloggande igång. Men i början hade jag en annan blogg som var För personlig tycke jag, ville inte skriva så personlig just då, men bloggnamn och allt och startade en mer anonym blogg (denna). Jag började skriva som min kompis (hade en BRA blogg innan, nu har hon tyvärr slutat och stängt ner bloggen :(..). Men innan var det 100% för nöjets skull. Den ända som läste var Julia och jag fick bara kommentarer från henne, haha. Sen när jag hade haft den i någon månad fick jag väll 10 unika besökare var dag. Jag blev ju helt överlycklig att folk läste min blogg. Så jag började kommentare andras. I början av april tror jag att jag hamnde på "mest aktiva" för första gången, jag blev ju riktigt överlycklig. TÄNKT ATT JAG; LILLA CAJSA. VAR EN AV DE MEST AKTIVA BLOGGARNA! Sen efter ngn dag försvann ju drömmen, någon anna tog min plats. Kom du upp igen i maj, försvann efter typ 1 vecka. Och nu, innan sommaren och min stora bloggpause kom jag upp igen. Jag blev lite besviken denhär gångne eftersom jag skulle på läger i 2 veckor och hade då ingen chans att blogga. Så då åkte jag ju ner igen. Nu har jag ju inte bloggat så mycket, har ju ingen kamera och ingen dator allt är sönder :/ Jag snart kommer jag tillbaka (om inte skolan kräver för mycket , vilket den brukar göra):

(Nu i höst kommer antagligen bloggandet bli lite svagt, jag går nian nu på en skolan som kräver mycket av eleverna. Speciellt mig, eftersom jag vill prestera max i allt vilket gör att jag får plugga mycket hemma till prov m.m. Nu är det 2 terminer kvar innan jag går ut 9an och grundskolan. Då vill jag satsa 100 på skolan och få så bra betyg som möjlig. Detta gör att bloggandet får sakta ner... även om det inte har börjat än. Jag kommer skriva endel på helgerna och på loven, men i veckorna kommer jag nog inte skriva så mycket. Men jag kommer, detta är ingen bloggpause. Detta är bara lite info om varför jag blogga ju som jag gör. Vissa bloggorskor lägger ju ner 2-3 timmar på dag, jag har inte den tiden just nu. Denna veckan har varit extra hektisk, så nu har jag bara skrivit 1 inlägg per dag, men i helgen och 2 veckor framöverk kan ni vänta er härligt, saftigt bloggande ;p).

Nästa vecka kommer jag även skriva en praodagbok (gjorde det från min förra prao också, reklamfirma. För er som inte vet riktigt var ni ska proa och för er som vill veta vad man gör när man praoar o.s.v. I morgon eller i helgen ska jag skriva lite info om just prao, varför man gör det och hur det är. :)

Nu måste jag återgå till mitt arbete, har bloggat, kommentaret och så i nästan 1 timme nu. Brottom! Kramar Cajsa :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Att vi
håller vi tummarna!

2007-09-12 @ 18:14:48
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Tack snälla, men jag vill verkligen svara på allt.Tycker det är kul och vet ju att det är jättemånga som aldrig får några kommentarer.

2007-09-12 @ 18:38:24
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Malin

Vilka fina bilder! Söt du är :)

2007-09-12 @ 19:00:45
URL: http://Justmaliin.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul att få vet mer om dig. Gillar inte bloggar där bloggaren är helt okänd. Det kan ju lika väl varqa fejk, ellerhur? Därför tycker jag det är mer "real" om man känner till lite om presonen :p

2007-09-12 @ 19:03:32
Postat av: erica

hehe tack så mycket! vad söt du är :)

2007-09-12 @ 19:23:55
URL: http://ericatimar.blogg.se
Postat av: Julia

Vad söt du är! Alltid så bra på bild också! Kram

2007-09-12 @ 19:49:11
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: anna

roligt inlägg med din historia och fina bilder cajsa!
kramar!

2007-09-12 @ 20:48:14
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Anonym

Är vissa modellbilder?

2007-09-12 @ 21:07:16
Postat av: Josefin

fina bilder, kram :)

2007-09-12 @ 21:38:19
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: carro

Jättefina bilder! Söt du är :)

2007-09-12 @ 21:47:48
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Nina

det tycker inte ja.. :D

2007-09-13 @ 09:21:06
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: ERICA

jag håller med :) vantarna verkar supermysiga!

2007-09-13 @ 16:50:43
URL: http://HTTP://ERICATIMAR.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0