Nygamla väskan

Just nu har ju alla gamla "tant" väskor. Små, läder eller liknande i brunt och så. Det ville jag också ha, jag ville hitta den rätta, aldeles perfekt. Jag frågade pappa om han hade någon gamal som min farmor hade haft, men han sa nej. Så en dag när jag kolla i en gaderob hittade jag en superfin Puccinivöska! Som var min farmors gamla. Det var den väskan hon hade haft innan hon dog. Hon dog 5 dagar innan julafton så när jag öppnar väskan hittar jag en dagbok som hon skrev i varenda dag tills den 19;e december 1998 :( Jag hittade också en massa julkort. Usch :( Men men, nu har jag i allafall fått väskan och använder den flitigt! Det är tur att den kan komma till användning

image646
igen, ellerhur? :D

Vad tycks? :) Kramar Cajsa



Om det är skrivet lite gammal (alltså handlar om förra veckan eller så) så är det för att jag har skrivit en massa inlägg till veckorna under helgerna för att under stressen slippa skriva. Låter lite konstigt, men jag gillar det :)

Uppdaterar dagboken later ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Skitsnygg! :D

2007-10-10 @ 21:18:55
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0