Helgen..

Bloggade jag ngt över huvud taget i går? Vet ej. Men i allafall så stack jag till min kompis Zowie igår efter maten på kvällen. Min kära broder och hans flickvän cyklade med mig till henne :) Vi började kolla en sjukt konstig film tills Ellen kom :) Sen kom Gene, Jacob, Mattias, Tobias, Darrell (ni vet nog inte vilka människorna är) men i allafall stack vi till en som heter Linnea och körde klappleken halva kvällen (natten senare för den delen ;)). Sen stack vi hem vid 12 för ellen skulle hem. Vi halv 1 stack vi ner till Linnea igen Jag, Gene, Emma och Tobias. Jacob och Mattias va där redan. Sen körde vi klappleken någon timme till xD Sen stack jag, Gene, Jacob, Linnea, Zowie, Matthias och Tobbe (tror jag :P) Hem till Zowie och kollade på Bortspolad! :) Najs, Sen blev alla hungriga så vi stack upp och käka, sen stack Jacob sen flummade vi halva natten, till halv 5, då somna jag i allafall, vet inte va det andra gjorde ;) Men när vi hade käkat stack vi ut. Vi lekte på en byggplats, följa John, piett, tagen, kastade oss i buskar o.s.v Hade allmänt KUL! :) Kollade stjärnorna. O.s.v. Sen stack vi in och kollade på Greace, de va då jag somnade :P

 

image720
Har ju berättat om hur "dyster" veckan har varit. Så bilden får var det sista för denna veckan, ett glatt hejdå vecka 41 2007. Ses aldrig meeeeer!

Dagboken kommer användas flitigt nästa vecka hoppas jag. :) KRAMAR CAJSA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0