Fredagen! Visa fredagens shopping ikväll, eller under dagen! /C


Hittade en rolig sida (här) där man kan gör sin egna docka! Visst blev min bra? :p

Tänkte berätta lite om igår, hann inte skriva något om jag minns rätt.. I allafall, började klockan 9 med matte. Vår lärare var ledig, så vi hade vikare, fick våra (läraren skriver vad de tycker om en) raporter :p Utvecklingssamtalsraporter eller ngt. Satt och läste lite, snacka om lucian och så. Sen var det franska, vi kolla på film o käka godis. Kemi, laborerade hela lektionen, kul! Sen var det lunch, Pizza på skolan, supergott! Sen var det sh, stack till datasalen med Julia, fick tillbaka ngn inlämninguppgift :) Fick mvg, så det var ett bra slut på veckan innan höstlovet! Sen var det engelska då vi spelade spel om godis hela lektionen :p

Efter skolan stack jag ner på stan och spelade piano till 20 i 4. Kollade på en fotoutställning av en kille som hette Sebartian, ja, han dog :/ :/ Han fick tjocktarmscanser och jag blir lika rörd var enda gång jag ser den. Började gråta första gången, men den berör verkligen! Efter det stack jag till Mezo och träffade en massa människor. (Sara, Ebba, Disa, Malin, Emma, Zowie och Ellen tror jag :p). Sen stack alla iväg förutom jag och Disa, vi stack till H&M och gick lite på stan, mys! Köpte ett par plommonlila tights och ett par gråa over knee! (btw, mina andra gråa med rosett är ej over knee som jag har sagt innan, det är bara vanliga knästrumpor!). Sen stack jag hem. Käkade och stack till Malin på filmkväll.

Hemma hos Malin var det (jag, Sara, Disa, Malin och Ebba) sen kom (Lovisa och Mira) efter ett tag ringde Malin Darrell då kom (Darrell och Gene). Vi snackade, Oliver sjöng (aha, det fanns fler, men det var inga som var där för samma orsak).

Ah, det var nog allt. I allafall hann jag inte blogga mer igår, stack dir efter att ha käkat, men jag kanske bloggar lite idag. Har nyss spelat tennis, köpt nya tenniskor, käkat och ska nu duscha! Efter det ska jag nog ner på stan och leta efter träningskläder till gymmet och till tennisen! :)

Skriver mer ikväll om jag inte slänger in ngt inlägg under dagen :)

BTW, utmaning nedanför eller ngt inlägg längre ner "7 saningar om mig". Nu utmanar jag alla som SER/ LÄSER ja, jag att göra med utmaningen! Let´s go!

/ C ♥

Kommentarer
Postat av: carro

Ha en bra lördag! :)

2007-10-27 @ 12:55:12
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: threes`

Ha en bra lördag =)

2007-10-27 @ 14:19:43
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: malin

haha gör sååå :D hur länge blir du där då +

2007-10-27 @ 15:49:49
URL: http://malinljunggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0