Dagenboken

Jag kan inte lägga in video. :( Men i allafall, en fråga. HUR LÄGGER MAN IN EN VIDEO PÅ YOUTUBE, ELLER KAN NI NGN ANNAN SIDA MAN KAN LÄGGA IN VIDEOS. HADE VELAT LÄGGA IN ETT VIDEOKLIPP! :P

VILL BARA VETA! Kul att kunna lägga in videos. Hinner inte skriva mycket mer än såhär eftersom jag har 2 stora läxor till i morgon och ett franskaprov på ons och ett på fre :/ Kom nyss hem,så jag måste verkligen börja öva!

Lägger in en video på Beautiful- x-tina :) längesen jag hörde den... (:
Nu blir det fysik, sen franska. Sen religion :/

Pussar Cajsa

Kommentarer
Postat av: Melissa

Du klistrar in koden där det str EMBED. Orkar inte
förklara s kolla in kenzaas.blogg.se hon förklarade det för ngra inlägg sedan

2007-10-16 @ 00:39:28
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: sandra

du går in på
youtube och väljer ett spnt klipp.. sen åt höger breevid klippet står det embed. koppa den embed koden..
gå sedan in på nytt inlägg, och tryck upp ""html" då kmr det upp en tom ruta som du klistarar in
koden i. men om du inte fattar min röriga förklaring så kolla kenzas :P kram sandr4.blogg.se

2007-10-16 @ 20:34:07
Postat av: sandra

ojdå :p råkade läsa mellan raderna hehe * trodde du vill lägga in utube klipp :P men bi medlem på utube och då kan du ladda in videosar :P kram sandr4.blogg.se

2007-10-16 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0