Släkten är här! - outfits genom hösten.

Hej bloggen! Längesen jag bloggade som mest, i maj. Haha. Jag har inte varit aktiv de sista månaderna och det har sina skäl. Synd att jag har tappat mina läsare, men jag förstår er!
image827

Bjuder på en härlig sommarbild sen i somras. Vill tillbaka. Härlig och härlig, men man kan nog få sig ett gott skratt! ;)

Varför måste det vara så jobbigt att ladda upp bilder på bloggen? Jag hatar det! Det är därför jag inte laddar upp så många bilder. Just so you know!

MEN NU SKA NI FÅ NJUTA AV BILDSPECIAL! - outfits genom hösten!


Vad tycks? Ni är släkten här, just gått igenom en underbar måltid, beaufboginion, haha, hur man nu stavar det :p

Nu ska jag ner till min kära släkt, vara lite social och käka cream caramenll :D Inte så värst bra på matnamn, får nog gå någon kurs! ;)
/C ♥

Kommentarer
Postat av: isabel

snyggt :)

2007-11-13 @ 15:57:06
URL: http://flacking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0