Heeej :)

Så skönt, allt bara föll på plats idag. Precis vad jag behövde. Det är så mycket som inte har funkat på sista tiden för mig. Men idag gick allt som det skulle om inte bättre! Vakna vid halv 7, skulle träna med Anna och Elin, mina kompisar! Jag var NÄRA på att ställa in det, somna om och ligga o sova till halv 10 då jag började. SPeciellt nu eftersom det är så mörkt och kallt ute! Men jag tog mig i väg i mörkret, det är jag stolt över!
image848
Jag mötte Anna 20 i 7 vid tåget (hon cyklade för övrigt). Vi tog oss till friskis. Jag fixade så jag kunde gå in utan kort eftersom jag var av med mitt. Visste dock inte om det funkade på F&S, men tydligen gick det nu på morgonen för det hade inte laddat ner alla program. Tur!

Sen vare skolbio, HATA GÖTEBORG. Där min gamla barnvakt/ granne m.m. är med, Johan ( som han heter i filmen :P). Sen hade jag 2 timmars lunch då jag&Anna W brottades ;) Skulle springa upp på vägen och göra volt, men vi lyckades dock ej :P Inte Anna heller för den delen ;)

Hade engelska, då jag & några andra satt och snacka "engelska". Läste lite eftersom jag ska ha läst klart boken om 1½ vecka och jag har ca 130 sidor kvar! Bläe, jag vet att det inte är så farligt. Får väll läsa lite i helgen o så! Idag skrev jag mitt sista prov för veckan, superskönt. Musik!
Efter engelskan var det genrep i Aulan för att elever som skulle uppträda på gitarr & piano. Jag spelade I don´t want to miss a thing. Glömde dock noterna hemma, så jag fick ta första versen, rep. Första ver. + ref om ni fattar! Detta tog ca 1 timme. Vi detta laget hade jag egenteligen slutat. Vid 3 tiden, men då var det dags att skriva provet YEAH! Haha! Trotts att jag var supertrött, hjärndöd och allt möjligt gick det bra! Det var jag & linnea som hade genrepat i Aulan i vår klass som skulle skriva prov efter ;) Som sagt gick det bra, fick MVG och Hasse ( min musiklärare) sa att om jag lämna min analys till honom skulle jag även få MVG i betyg! JA! Sen cykla jag hem. När jag kom hem låg 2 birkor och fransk soft vanilj&jordgubbs nougat på bordet som mamma hade köpt till mig :)

Allt har liksom fallit  på plats, I´ve got my luck back :) eller något.

Nu ska jag göra de få läxor som jag har till i morgon, engelska, franska och kemi är allt jag vet ;) /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0