Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge och längre kommer ni få vänta!

Just nu finns det ingen tid att skriva ett långt inlägg med "färska" bilder... Just nu är det skolan som gäller för min del om jag vill komma in på de skolor /linjer som just nu interesserar mig. Så bloggen får vänta. Jag vet att det är tradigt när man hela tiden läser "vänta, jag kommer skriva mer sen" inlägg. Men så är läget, jag vill bara hålla er lite uppdaterade. Skrev ett väldans långt inlägg igår, lördags morgon... Vilket kanske inte är det roligaste som finns att läsa... Men jag håller i allafall er någerlunda uppdaterade, right? Har i allafall tagit mig igenom fysik boken nu och Johann Sebastina Bach´s liv. Vilket är ganska intressant, det sistnämnda. Det är ganska sorligt hur alla musikers liv är så tragiska. Allas familjemedlemar dör, man får bo hos någon annan, sjukdomar m.m. Men det var väll vardag på 1700-1800-talet, vad vet jag! I allafall har jag Mozarts och Bethovens liv kvar. Vilker ska bli väldigt interssant. Och nej, detta gör jag inte på fritiden, det är nämnligen så att jag har musik prov på tors och fysik på tis. Salig blandning... Nog om det. Nu ska jag tillbaka och drömma mig in i Mozarts liv, vilket jag redan gjorde i 8;an då jag skulle ha en muntlig redovisning om honom. Wish my luck!

Btw! Jag tycker det är synd om alla läsare som bara får läsa text, text  och åter text. Så här kommer några GAMLA "vårbilder" från våras (tyvärr 07). Men jag hoppas att jag har förändrats, right?
Till och "NJUUUUT";



OBS! Vissa är t.o.m. från förr förra sommaren, syftar på det sista bilderna. Näst sista bilden är första bilden jag la ut på bloggen med min första riktigt och nuvarande digitalkamera. 1½ kg alla hjärtans dag godis till mina kära vänner :) haha!!

Trevlig söndag! / Cajsafelicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0