shopping!

hinner inte lägga in bilder på byxorna jag köpte idag, är i allafall likadan Cheap Monday som jag hade innan,. fast dem andra gick sönder :/



Lägger, (om jag hinner och kan) ut bilder på dagens outfit i morgon och byxorna!
Har bara 5 min på mig att vara inne på datorn nu, så jag hinner inte nu :/



Men i allafall, dagens outfit;
♦ Jeans Miss Sixty
♦ Rosa piké tröja från Lacoste
♦ Blommiga skor från Chili
♦ Ljusgrön kofta från Honky Dory




102206-140102206-134
(em ljusaste jeans, dem hade jag idag, inte de vita! ) (Lacoste pikén)


Kommentarer
Postat av: Klara

ojoj vilken ordning du har bland kläderna! :O ;) hos mig ligger allt huller om buller, alltid!! haha

2007-03-22 @ 18:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0