Praodagbok- dag 1

(Igår) MÅNDAG!;
Började klockan nio, hos Ekros och Hultberg. En reklamfirma i närheten där jag bor!
Jag fick börja med att presentera mig själv på ett veckomöte dem hade, sen började
min första uppgift. Jag skulle teckna/skissa en plnasch till Ikea där man skulle "jämföra"
Ikea och Carl von Linné. Att alla ska fatta att Carl von Linné också är svensk, precis som
Ikea. (gjorde detta eftersom Carl von Linné fyller 300 år i år!). Sen gick jag på lunch med
en kompis, Emma! Käkade wookat, på Chilliwook, som tyvärr ska lägga ner :/. Dem hade
god och billig mat!

Efter lunchen fortsatte jag med mins ideér och skisser. Vid 15 i 4 lämnade jag in allt
jag hade gjort och fick gå hem!

/ cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0