Shopping

Vad på väla idag med Zowie, så träffade vi Julia så hängde hon med. Vi var där inte så länge, ca 2 h. Jag fick i allafall med mig hem en blus från BikBok. Gillar egenteligen inte den affären, tycker inte de har snygga kläder, men så hade jag sett en snygg tröja som fanns där inne (på lila avdelningen) gick jag dit och hittade en annan snygg blus so mjag provade och köpte. Kostade 249:-

Sen stack jag och Zowie hem till mig, sen stack vi hem till henne, sen stack vi till pilparken och gunga, sen stack vi hem till henne, sen stack jag hem till mig.

Hade biologiinlämmningupggif tills på fredag, men ska fixa felen :P Äntligen klar! Stack ner till affären och köpte chokladpudding, så jäklans gott!

Nu kollar jag FOTBOLL!! Det finns liksom inte roligare än att se hunkarna i svff, haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0