Praodagbok dag 5

Ja, nu har jag gått klart "hemmaveckan". Alltså 1/3 av hela konfrimationstiden. Gud vad tiden går snabbt. Måste skriva packlista, lägret börjar ju på söndag! Idag började vi klockan 9 men att gå en runda i stan, lite överallt. Skulle leta efter olika saker. Ex. kolla hur många flagger det var vid Tropical Beach och Parapeten. :)

Mitt lag (grupp 2) vann igen! Andre gången i rad. Vi var till och med oseriösa, käkade godis och massa sånt ;)
Men det var ju tur att vi vann, förra gången vann vi med 110. Resten av lagen hade runt 20-40 p x)

Sen när vi kom tillbaka efter två timmar hade vi genomgång vilket lag som vann! :) Sen fick vi tårta av mattanten :P Sen fick vi någon bok (?) liv och traditioner. Sen gick de igenom lite om vad man fick ha med sig. Lite konstiga regler där faktiskt :s Nu ska jag skriva packlista för 2 veckor. Bara 1 problem. När jag kommer hem ska jag åka iväg IGEN på dir med familjen på semester. (3 veckor) Och Björn vår präst sa att man va tvungen att tvätta alla kläder när man kom hem för de skulle stinka stuga :p :S
Nu ska jag skriva packlista! Jag hittade IRL-sladden så nu kan jag lägga in bilder igen :) Lägger in dagens outfit och mina nya (omgjorda) jeans sen. Kramar Cajsa

Kommentarer
Postat av: söta

Härligt!

2007-06-21 @ 12:49:19
Postat av: johanna

kul :) lycka till med packlistan!

2007-06-21 @ 13:29:28
URL: http://theysayjohanna.blogg.se
Postat av: hilde

Min brorsa e på läger nu. Skönt att få bort honom i 2 veckor =)=)..

2007-06-21 @ 14:06:29
URL: http://bubbelrosa.blogg.se
Postat av: annelie

good luck, men du kan väl lukta stuga genom sverige ? ;)
(bytt blogg förresten)

2007-06-21 @ 15:46:10
URL: http://aanneliee.blogg.se
Postat av: Maya

Så söt du é :)))
Trevlig sommmmar !
Kram

2007-06-21 @ 17:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0