Konfirmationsdagbok, dag 2

*Min nya kategori sommarlov får innehålla min konfirmation nu i sommar*
Dag 2;
Hmm, idag skulle vi då till Lund. Helt flummigt i morse, först satte vi oss på tåg "2", efter 5 min så de i högtalarna "de här tåget är inställt, var vänliga att ta tåget brevid (tår "1")". Hela konfagruppen gick dit, satt där i 5 min. Då sa någon i hörtalarna "var vänliga och byta tåg, till tåg "2"". Hallå? Kan man inte bestämma sig? Men väl framme i Lund gick vi till domkyrkan och fick komma in i "hemliga himlen" som finlandssvenska guiden sa :P Sen fick vi 45 min rast. EFtersom domkrykan låg 1 min från stan så blev det såklart shopping! Var SÅ nära på att köpa ett linne m. ett snygg halsband till, rea! Men det blev i allafall en bikini från H&M. (lägger in bilder senare). Sen gick vi till Dinakina??? haha, har ingen aning om va det hete, men i allafall var det en förening som hjälpe drog/alkohol missbrukare, hemlös m.fl. alla som har problem med bidrag, bostad, kläder, jag allt vad man behöver. :) Sen bar det hem igen :) Kom nyss hem :P Skriver mer en HIF ikväll! :)
Kramar Cajsa!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Svar; Åh, tack så mycket! :)

2007-06-18 @ 17:26:41
URL: http://niikolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0