Grillning, i slängdi havet och mycket mer. En jättekul kväll med klassen, grillad korv och annat mysigt med vännerna. Älskar er!

Som vanligt i skolan var det som vanligt, förutom inställd engelska och profiltid. Fick idag reda på mitt fysik betyg; MVG. Blev jätteglad, eftersom fysik är ett av ämnena jag är bra på :)

Sedan var det klassens kväll, det började på sjöräddningscentralen i Råå. Det va så skoj, vi fick åka ut med en sjöräddningsbåt. Sen var det bad på Råå strand och sedan grillning. Sedan kom några på att de ville skvätta vatten, senare kom någon på att han ville slänga ner mig i vattne, fyfan, ;P han hade redan skvätt vatten på mig i skolan, du vet vem du e! ;P( MEN VANLIGA KLÄDER OCH ALLT SKIT PÅ MIG) så där blev jag i släng. Av frustration tog jag min kompis och slängde i henne också :P (hon hade skvätt vatten på mig innan för hon hade blivit blöt och sa att vi skulle vara lika blöta) därför kände jag att jag kunde ta revanch och slänga i henne :P Mohahha, så ond jag är. Så fortsatte vattenkriget, Ida, Saga och Julia blev också i slängde resten sprang i själva? haha.

Sen var det problem, vi skulle ta bussen men var helt blöta, fick byt aom till några shorts och min honky dory, väldigt snyggt eftersom den är URRINGAD:. haha, ;P
Menmne, kom hem välbeållen:)

Det var i alla fall en mysig klassens kväll! Tack Klassen ;)
Slänger in en "vacker" bild på en blöt Cajsa
image446

Kramar Cajsa

Kommentarer
Postat av: Helena

MVG i fysik, jättegrattis! Det är ju inte alla som klarar ett så svårt ämne så bra!

2007-06-07 @ 21:02:13
URL: http://www.beverlyhills.blogg.s
Postat av: ida

haha, 8a ar bast <3

2007-06-11 @ 17:30:36
URL: http://axelssn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0