God morgon! (:

Har nyss vaknat, TRÖTT! :) Idag ska vi fotograferas på konfirmationen, hoppas nu bara att man inte blir altt för ful ;) (brukar inte bli bra på bild när någon annan fotar).

Lägger in lite bilder från Söndags, Lund och igår senare ikväll! :)

Hittar fortfarande inte min "kopplainochladdainbilder" sladd :/ Var kan den va? Men så fort jag har hittat den lägger in jag outfits igen :) Men nu är det inte många dagar kvar. Det är idag och i morgon det "daglägret" den börjar det "riktiga" långa, i 2 veckor.

Som nu förstår kommer det ju inte att bli något bloggande på den tiden, inte efter heller, eftersom jag ska på sverigesemester :)

Ha en underbar Dag! Kramar  Cajsa

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en jättebra dag!

2007-06-20 @ 08:45:34
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Matilda

ha en bra dag!

2007-06-20 @ 11:57:19
URL: http://miliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0