FRIDA

Nytt nummer ute!Fick FRIDA tidningen av PAPPSEN (v) i lördags :P Haha, brukar inte läsa FRIDA längre, har övergått till bl.a. Veckorevyn och NU! eller van den nu heter.

Jag vet inte, men det är något i FRIDA som gör att jag inte tycker om den, så är det ibland, ellerhur? :P

Sitter ju nu och inte gör något eftersom jag inte har en änd aläxa denhär veckan, jo 8 engelskaglosor tills i morgon, men de gör jag i kväll. INTE NU!

Jag VILL blogga, jag är bloggsugen just nu! Vad vill du att jag ska blogga om? Jag vill ha en bra och rolig blogg, antar att min är ganska tråkig? Haha.

SNÄLLA! SÄG MIG VAD DU VILL LÄSA OM ?

Vad tycker du om FRIDA? Vilken tidning läser du (om du läser någon)?

EN ROLIG GREJ;
Gå in på google och googla först på ditt förnamn och sedan på ditt efternamn, kolla den FÖRSTA bilden på båda.
Jag fick fram;

Kommentarer
Postat av: fanny

fin sida (:

2007-06-04 @ 16:37:27
URL: http://chillii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0