Fredag!

ÄNTLIGEN HELG! WIHOUE, sista provet skev jag idag, skönt. Det var biologi, läran om blodet. Tänk, nu har jag bara en historia inlämning kvar, den är på måndag, får väll ta 1-2 h på det antingen idag, eller i morgon (eller på söndag) :p Gick en snabbis på stan idag, blev ett par byxor och en daim ;p Lägger in bilder på ma neaveu pantalons (?)  haha, inte en höjdare på franska. LÄgger in en bild på byxorna sen :)
Nu ska jag käka grillad kotlet med potatissallad, MUMS! Trevlig fredag!
Kramar Cajsa

Dagens outfit (UTAN BILD);

Hann inte fota bild på min outfit i morse, har inga ursäkter och hade annan klädsel på mig när jag kom hem (träningskläder för er som vill veta :P), så jag kunde jag inte ta foto.
? Ljusa jeans från Miss Sixty (Stockholm)
? Beige klänning m. hjärtan från H&M
? Sickad kofta med (brunt sidenband)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0