EFTERLÄNGTADE KLÄNNINGEN ÄR ÄNTLIGEN MIN!! :)

image469Gick ner med mamma på stan efter stanbesöket med Emma (emma du är underbar). Hittade då allt möjligt och livet blev helt plötsligt lättare när man hade råd att köpa sakerna :D Köpte då denna söta klänning från Gina Tricot som helt plötsligt satt bra (tycker jag och mamma i allafall). Köpte även ett par ganska tjocka leggins till (ta sönder tunna efter ca 5 min så lite olönt att köpa sådanna) och den supersöta minikavajen från Gina Tricot! Som jag har velat ha JÄTTE LÄNGE men har aldrig köpt den för den va "för dyr" för mig att köpa. Sen fick jag armbandet som jag skulle ha innan men hade ju glömt penger (låg kvar på mitt finurliga gömställe :P) och en guldig "miniväska" också från GINA TRICOT! Skulle köpa ett par vita lack pumps med spänne från (har ingen aning) för ca 600 kr men tycker att det var för dyrt för att bara använda dem på avslutningen och konfirmationen, så tar de gamla vita "halvballerina" skorna och lånar mammas nya sandaler från har ingen aning på avslutningen.



Lägger in bilder i morgon för min mobilkamera är ju inte den bästa, i morgon får jag tillbaka min digitalkamera hoppas jag :)



Skriver mer i morgon, ska snart ha filmkväll med tjejerna (tror jag). Lägger in bättre bilder då!
KRAMAR CAJSA

Kommentarer
Postat av: julia

allting var skitfint cajsa! :)

2007-06-12 @ 18:09:01
URL: http://juliaohlsson.blogg.se
Postat av: amanda

snygg väska :)

2007-06-12 @ 20:08:33
URL: http://tjoppes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0