Bloggar i mon om idag, hinner inte. Ska upp klockan 7 i morgon, tennis :s Dagens blev en beige klänning m. hjärtan från H&M./C

image176
Blää, mina solglasögon från H&M har gått sönder. Andvänt de ca 3 gågner. Känns inte så kul, eftersom de knäcktes i väskan kan jag inte lämna tillbaka de :/

Pappa får ta karlssonsklister och limma ihop mina solisar ;p

Kanske kan dessa hjälpa?
image447
Mamma fick de i morsdagspresent förra söndagen, men kunde inte ha dem. Så nu undrar jag om jag ska vara olydig och ta dem som tröst för mina andra solglasögon, eller om jag ska vara duktigt och låta mamma lämna tillbaka dem och köpa några andra ;p Väntar fortfarande på beslut :)

Har ju trots allt ett par nästan exakt lika dana från H&M;

Trevlig helg, kramar Cajsa


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Solglasögon är nog den mest utsatta saken man kan ha i sin väska!! Min solglasögon brukar ha en livslängd på ca 1 månad innan de är förstörda. Jag har dock ett par från Hugo Boss som jag har haft i tre år nu! Men dom är ett undantag, de behandlas väl lite bättre än de andra...
Tråkigt med solisar är också att jag har en förmåga attt slarva bort dem. Det är ju hur lätt som hells att glömma dom på tåget eller bussen t ex.
Fin blogg du har!!
Kram /Rebecka

2007-06-12 @ 09:53:39
URL: http://silverspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0