Bloggpause / shopping

Min dator är sönder IGEN, blir galen! Detta är ca 4;e gången på 1 ½ år :/
Så jag kommer ta en bloggpause till min dator är fixad eftersom jag inte har tillgång att ladda upp bilder, och då är det inte så kul att skriva. Kommer väll skriva lite sådär, men det är inte lika kul Utan bilder som Med.

Var i Ängelholm idag med mina föräldrar och shoppade lite. Blev;
♥ ett par blå/vita båtskor från trampolin. Då; 500:- Nu; 250.-
♥ ett par vita gympaskor med gula detaljer från BjörnBorg Då; 600:- Nu; 300:-
(liknar nya Nikeskorna, gula och vita med ljusrosa sidenband).
♥ ett SUPERFINT skogsfärgat linne med små blomdetaljer från Stella forest Då; 1899:- Nu; drygt 500:-
♥ Ett vit härligt linne, i linnetyp med "grenmotvi" från Jucca Då; 1300:- Nu; 400:-
Visar bilder när min dator är lagad.

Ha ett fortsatt trevligt sommarlov kramar Cajsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0