Datorn sönder IGEN!

Shit, hur dålig dator får man ha ? :S den går sönder hela tiden, fast nu var det faktiskt inte datorns fel, utan rotern, så jag har inget internet på datorn , så jag kan nt lägga in bilder o sånt :/

Veckan;
Ons 17 jan;
Sjuk, fick stanna hemma från skolan och det SUGER!

Tors 18 jan;
Fortfarande sjuk, fick stanna hemma frpn skolan IGEN!
Bror fyllde år, käkade på resturant!

Fre 19 jan;
Friskare, så det blev skola idag (:
Fick reda på att vi skulle ha religions prov om en vecka, så det vet
men vad man ska göra i helgen! :/

Lör 20 jan;
Inte helt frisk så jag fick hoppa över träningen :/
Pluggar religion, eftersom vi ska ha fest för min bror så måste
jag har klart det inna släkten kommer.

Sön 21 jan;
Jag ska på konfa, sen får jag se vad som hände ri monrong ;)


kram / Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0