Tävling!

Ni alla känner väll igen söta Kenza? Min profilbild
Nu kan ni i allafall vinna en mobil av henne! :)
Gå in på hennes blogg & läs! (LÄNK)


Här är tävlings länken:
(http://kenzaas.blogg.se/1196859776_tvling.html#comment)













Jag börjar med PISS SATANS JÄVLA SKIT! Skrev ju västa novellen om hur synd det var om mig & sen loggas jag bara ut :/ Så nu får väll lilla jag tycka synd om mig igen :)

DU KOMMER ALDRIG PALLA LÄSA MIN LILLA NOVELL OM HUR SYND DET ÄR OM MIG, men låt oss säga att den feta texten är sånt som verkligen är SYND om mig, okej allt är synd om mig, men fet text är det viktiga. Eller så skriver jag helt enkelt kortfattat här om hur synd det är om mig:

HEJSAN KENZA (hoppas du läser detta).
JAG ÄR I GRYMT BEHOV ÄR EN SÖT LITE MOBIL JUST NU! För jag är en *stolt* ägare av en telgelstens mobil gjord runt stenåldern skulle jag ana. Jag har verkligen velat ha ny mobil LÄNGE. Jag kommer inte få ngn i julklapp som jag redan vet, (antar att jag kommer få kära pjexor) SÅ OM DU SKULLE VARA SÅ SNÄLL & LOTTA UT MIG SOM EN AV DE STACKARS BARNEN SOM ÄR I STORT BEHOV AV EN MOBIL, jag vet inte vad jag skulle gjort. MEN DET ÄR VERKLIGEN DRÖMMEN! Snälla Kenza, MAKE MY CHRSITMAS!
här för er som vill vara med och tävla om en ny skypetelefon!

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^* Här börjar det hela om du pallar läsa^:)**^*^*^*^*^*^*^*
Jag vinner ALDRIG och jag HATAR det! Jag har ALDRIG turen. Så därför är ju detta egenteligen HELT fel. Men drömmen finns ju alltid där, ellerhur? Men jag har säkert inte alls någon lika dramatisk anlednings som typ alla har? Jag fattar inte varför allt har det så dramatiskt, på så sätt har jag ju ändå ganska tur?

Jag vill vinna denna ursnygga mobil därför att:
Som jag sa har jag ingen dramatisk eller "tycka synd om Cajsa hon bör vinna en mobil" anledning. MEN JAG VILL HA DEN! JAG VILL HA DEN! Därför att för 2 år sen, när jag skulle få ny mobil av min pappa blev jag supernöjd! Min första mobil tänkte jag (hade bara ärvt gamla av mina föräldrar innan). Hade väll fortfarande det i mig så jag valde DEN ÄLDSTA SOM DET BARA FANNS 1 KVAR AV. DET VAR DEN SISTA AV DEN MODELLEN. JÄVLIGT STOR ÄR DEN OCKSÅ! Varför Cajsa? Varför? Tänker man nu, när jag använder min mobil i allmänheten. Jag skäms öven den så mycket att jag gömmer den i mitt här när jag snackar med folk! Alltså gott folk, hörde ni? Jag valde den äldsta mobilen?

Okej, jag kan väll leva med att ha en tegelsten som mobil, men vafan? Jag kan ibland inte se samtal, och ibland inte ringa & ibland kan folk inte ringa mig. Batterliet slutar efter ca 1 dag, jag vet inte riktigt, men jävligt snabbt i allafall.

BÖÖÖÖR INTE JAG FÅ EN MOBIL? JAG SOM VAR SÅ DUM & VALDE DEN ÄLDSTA FÖR 2 ÅR SEN. JAG SOM BÖRJAT FATTA ATT MAN INTE SKA HA TEGELSTENAR & GAMLA MOBILER. BÖR JAG INTE FÅ EN CHANS ATT VISA ATT JAG KAN? (A)

Inte nog med det, min kära mobil brukar jag använda min agrisivitet på. Detta är kanske anlednignen till att den funkar si & så. Den har bl.a. fått en penna rakt in i sig (stackare) så högtalaren för med pennan. Sen hade den dessutom fått flera flygturer.

SKIT SAMMA! Jag kommer ÄNDÅ inte vinna denna jäkla tävling, för jag har aldrig en riktigt bra anledning. Varför det vet jag inte.

Kan väll avsluta med "ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS

Kommentarer
Postat av: Anonym

M: Vad fan är ditt fel? :S Är du helt jävla störd? Cajsa är ingen jävla wannabe, du vet fan inte hur hon ser ut eller n¨ågot! LÄGG NER!

2007-12-08 @ 09:57:46
Postat av: Estelle

Haha jag borde va med min telefon har gått och dött!

2007-12-08 @ 13:47:17
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0