"överraskningen"

för er som tror att detta är en överraskning åt er, är det fel. .DEt är inte äns ngn överraskning, det var en hemlis till si morse.


Säger det kanske allt?

I allafall som ni kanske ser blev jag vald till lucia i år på min skola, det är bara nior som får vara med, så det var enda chansen. Blev skitglad när vi valde för ca 3 veckorsen, sen dess har alla fått hålla det hemligt. Men i allafall kom HD i går på genrepet (HD= helsingborgs dagblad, våran dagstidning) & fota & så.

Här är bilden de la upp på första sidan, jag blev äckligt ful, men det skiter jag i! Jag var i allafall med i tidningen, namn, efternamn & allt stod med ;) Haha! JAG ÄR KÄND, or not*

I allafall to min kompis lite bilder under den andra föreställningen, bilder kommer i helgen, för just nu har jag ingen tid. Kemiprov i morgon, måste plugga! :) Ha det bäst alla söta. Julkalendern klockan halv 7, får inte missa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0