Ny blogg..

Jag har redan startat upp en ny blogg. Jag har en svag känsla av att ngt kommer gå helt felt, jag kommer antagligen skit i den andra bloggen & börja blogga här igen. Vi får se, det är ju här jag har alla er! Det är ju ni som stöttar mig!

Nu har jag i allafall fått in bilder från lucian, ni mina dagliga läsare vet ju om det... Så här kommer bilder;
image893image894image895
Kan inte ladda ner fler bilder för då blir min dator helt konstig. Den har redan blivit det. Det kommer upp ca. 40 st sidor som man laddar upp bilder på till bloggen & allt bara laggar!

Men det gjort inte för nu är jag GLAD! :)

Nu era anonyma som klagar på att jag är KENZAwannabe, nu kan ni klaga. För vet ni vad? Jag har beställt en väska som Kenza också äger. Helt ortoligt hur jävla fet & äckligt jag är för det :) Ellerhur?
& så fuuuuul jag är, jävla wannabe (:

Sen fundera jag på att byta namn till Kenza också, & hennes efternamn. Kanske sno hennes ID? Då blir jag kenza & bryta mig in i hennes liv & göra en plastikoperation så jag blir en exakt kopia... Så alla tror att Kenza klonat sig. Vad sägs om det? :)


Men det är sant, jag ska få en likadan väska som Kenza! & INTE för att Kenza har den, utan för att den är SJUKT snygg & jag har letat efter liknande.
Men skriv vad ni vill, jag slösar i allafall inte min tid :)





till er andra söta som läser & stöttar mig blogg:
jag lägger upp fler bilder, lucia frisyr, sminkning, nervösitet o.s.v.

ALLTSÅ, HELA FRAMTRÄDET :) Men det är bara för er!

Kommentarer
Postat av: sara

älskling, har du ny blogg?
du är ingen kenza-wannabe.
du är du och jag älskar dig för det .

2007-12-21 @ 12:49:29
Postat av: jossan

mysigt med luciatåg!!! =)

2007-12-21 @ 22:09:42
URL: http://jossansnya.blogg.se
Postat av: S A N D R A

vad heter du på nya blogg :D

2007-12-22 @ 18:29:55
URL: http://sandr4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0