helgen!<3

A week ago... För en vecka sen var jag med på mesk aktiva. På 4:e plats. Efter att inte ha bloggat under helgen, sjunkit ner. Gjorde nog redan det innan helgen. Men på något konstigt sätt bloggar jag inte på helgen, då det är då jag har som mest tid. Konstigt. I helgen har jag i allafall inte varit hemma så värst mycket.
Tänkte skriva lite om min helg:´
FREDAG: Inställd sista lektion så jag & julis stack ner på stan & fika på ebba´s fik! mys! <3 Sen stack jag snabbt på stan för att se om jag kunde hitta något fin att ha på mig till julia fest dagen efter! Dock ej, sedan piano sedan hem & gjorde ingeting, vilket jag egenteligen behövde göra. Sedan stack jag hem till Anna min KOMPIS på tjejmiddag för hon fyllde år i onsdags! grattis igen sötnos! <3 Käka, mysa o.s.v. Sov över!
Detta gjorde jag med Anna, Anna W & Carro!

LÖRDAG: Vakna till julkalendern, mys <3 Sen käka vi frukost, packa o.s.v. Jag & carro stack hem till mig & baka. Sen kom anna & elin a. Senare kom även elin b. Vi skulle ha överrasknings fika för anna! Vi 3 kom anna och alla hoppa fram. Anna blev överrasktad vilket var kul! Vi fika & kolla film. Sen vid 5 började vi göra oss i ordning till festen, lagom tidigt ;) Sen stack vi dit hade kul, käka pizza, godis, glass, kakor & DRICKA :) Mys, dans o.s.v.

Söndag: Slappat, städat och pluggat. :)

Det var nog allt!
 
image879

Jag är KÄND! or not. Gå in på magmypic.com om du också vill bli "känd" ;)
det var allt! BYE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0