Hej alla!

HEj alla!
Håller just på att lagapasta med ostsås, det ringer på klockan, måste fixa maten. Brb! ;)
Sådär, nu är maten klar. Oh vad gott det blav! Mackaroner med ostsås. Tack Ida för tipset! Kommer nog bli en favorit i fortsättningen. Just nu kyler den bara av sig lite, men snart ska jag hugga in! :p

Skrev mitt historiaprov idag. Det var lite konstigt, eftersom jag inte var i skolan igår när vi egenteligen hade det fick jag sitte i ett rum, längst bort från klassrummet... Ingen lärare kollade till mig, sen fick jag min historiabok av min lärare när jag satt och skrev provet. WTF? Sen stack hon.. haha.. Bara iväg sådär.. lite konstigt. Menmen ;)

Nu ska jag käka. Ska försöka ladda upp bilderna från när jag sydde in byxorna på denhär datorn. Så berättar jag hur jag gör det :)

Hejdå så länge <3
Btw, halv studiedag idag, skönt!

Kommentarer
Postat av: annelie

TYPISKT anna ;b
men okej,
JAG hade ALDRIG vågat fuska på HENNES prov så ... ;p

2007-12-05 @ 18:31:32
URL: http://aanneliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0