Kommentarerna


 Hoppas ni kan läsa, eller är det helt oläsbart ? :)
Det kvittar egenteligen, eftersom jag ska sammanställa det sen om någon vill ? :) Om ingen vill känns det lite onlönt. Men skriv bara; JA! om du vill ha en sammanställning om idéer vad du kan skriva om i din blogg.

Mohahaha, jag har kommit på en liten krulig fråga jag vill att ni svarar på, de som vill;
Varifrån för du dina bloggidéer?

Nu när ni har gett mig lite tips har jag själv fått lite idéer om vad jag ska skriva för roligt i bloggen. Kommer vara mer om MIG och mitt "tänkande" hoppas jag. Men jag tycker det är roligast att bara skriva på. Vad tycker du är roligast att skriva om? Typ mode? Din vardag, ditt liv? Andras liv, typ kändisars? Nyheter? VAD? :)

Nu hinner jag ABSOLUT inte skriva mer, har bara fastnat, vill bara förstätta skriva :) men jag kan egenteligen inte, har franskaprojekt till i morgon, biologi och matte. USCH !:
Jaja, skriver mer i morgon, ochi helgen kommer jag BLOGGA mycker om jag hinner. Ska träffa kompisar och två prov om 2 veckor ;/ Wish me Luck :)





Kommentarer
Postat av: Cassie

Jag skriver om det som faller mig in den sekunden (;

2007-08-30 @ 20:25:45
URL: http://www.metrobloggen.se/cassie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0