Bloggvad :)

Angåenge förrförra inlägget.

Skrev såhär;

Kanske lite dum fråga, men viktig för mig!

Jag vill att min blogg ska vara så bra som möjligt, så jag undrar, vad vill ni att jag ska blogg om? Vad som helst, jag menar det finns ju massa bloggare som har idéer, hur vill ni att bloggen ska se ut? Eller i allafall vad jag mer kan skriva om. För jag kommer inte på något. VAD VILL NI ATT JAG SKA SKRIVA OM?!?!

Snälla, svara på frågan! För jag vill verkligen att bloggen ska vara så bra som möjligt! Sen kan jag sammaställa allt och göra en sammanfattning så ni del av alla idéer!



Så var det någon som undra varför jag ska skriva det ni vill, och inte det jag vill. Men det är så, jag har skrivit sen jag var liten, när jag fick reda på att blogg.se fanns, så bestämde jag mig på dir. att jag ville skaffa en blogg. Jag liksom älskar att skriva det som folk  läser. Det var därför jag bad er komma mer idéer, och för att mina var slut och för som sagt, jag gillar skriva sånt som folk läser. Sen om det är något jag inte vill, så skippar jag det. Men tack ändå :) Kramar Cajsa
 

Gärna FLEEER idéer, kan aldrig bli för många inlägget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0