Spanien, Danmark, Sverige

Ja, idag flög jag hem från Spanien :/ Skola i mon, usch! Flyget blev försenat med 1 h 15 min, så jadåu, där satt man, bläää! I allafall när jag nu kom hem vi 7 tiden på kvällen, så va hela mitt rum typ förändrat, peppes rum (min bror) har flyttat upp, inte ensam här uppe längre ;) sen hade pappa skaffat nytt arbetsrum i mitt gamla rum, sen hade mamma skaffat ett litet rum i peppes gamla rum, sen i peppes gamla datarum var den förråd, sen i tvrummet hade massa nya möbler kommit, och i peppes o min korridor hade nya saker kommit, sen i vardagsrummet. Ja, typ allt ;) Kom hem vid 7, skulle ringa folk o så, så hann inte blogga igår!

Kram/ Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0