Sommar-höst-vinter-vår hits!

BrSka nog börja skriva ut de 20 bästa låtarna varje vecka, om jag nu kommer ihåg det.
Min musik smak är mest pop, tycker inte om så mycket rock, får ont i huvudet av de.
Så nu kommer väll min "pop" lista"!


1. Dreams - Gavin DeGraw
2. P.a.r.a.d.i.s.e - VINCENT
3. Oxygen - MARIE SERNEHOLT
4. I´m Yours - Jazon Mraz

5. Sexy Back - JUSTIN TIMBERLAKE, jag vet att den är lite uttjatad nu eller vad man ska säga, men jag tycker fortfarande den är sjukt bra, kanske för det är precis en sån Cajsalåt!
6. She will Be Loved - Maroon 5
7. Ain´t No Other Man - CHRISITNA AGUILERA
8. Rehab - AMY WINEHOUSE
9. Hurt - CHRISTINA AGUILERA
10. Un-break my heart - TONI BRAXTON
11. Gallery - MARIO VASQUEZ

12. This I Promies You - Nsync
13. Crazy - Gnarls Barkley
14. Glassigt - Mange Schmidt
15. Irresistable - Beyoncé
16. Run It - Chris Brown
17. Everything But The Girl - Darin
18. Hide and Seek - Imogen Heap
19. Wind It up - Gwen Stefani
20. My Love - Justin Timberlake

OBS! 
Det flesta av låtarna ovan va låtar jag gillade i sommras, höstas och i vintras. Så det får bli en gammal/ny lista. Många av låtarna är låtar jag lyssnar på idag, så lyssna o njut!  

LimeWire -
Bra när det gäller att söka/ladda ner musik, tar ca 30 sek att ladda ner en låt, längra om man laddar ner fler i taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0