Mitt rum!

får jag lov att presentera...              ....MITT RUM

image210
Tvhörnan!


1. stort, litet eller mitt emellan? STOOOOOORT!
2. När flyttade du in i ditt rum? För typ 1 månad sen
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Två olika slags vita nyanser och en röd.
4. vad vill du ändra där inne? Inget med rummet, men skulle vilja ha en toalett på min våning!
5. vad har du där inne av följande: Hm, allt
a) tv?
b) video/dvd?
c) dator?
d) stereo?
e) telefon?
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Skog, minilite hav, kvater o så! Har 3 fönster, HIMLEN vid 1!
7. vad gör du oftast i ditt rum? Allt möjligt, umgås med vänner, sover o så!
8. favoritpryl i rummet? hm, typ säng o så!
image211
t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0