Lista!

Hittade denna listan hos http://naaatha.blogg.se/
Ditt namn: Cajsa
Längd: 170 cm
Spelar du något instrument: Ja, spelar piano 
Vem är snyggast: MÅNGA! T.ex Jude Law, Zac Efron!
Vem vet mest om dig: Jag såklart!
Vad vill du ha just nu: Solbränna!
Vilka sjukdomar har du: Inga
Fobier: Spindlar!

Känner du en snygg kille: Känner och känner...
Har du körkort: Nej, för ung.
Åsikt om jultomten: Älskar honom, han är jättesnäll ^^,
Vill du gifta dig: JA! Om jag hittar någon jag vill gifta miog med.
Tycker du att du är attraktiv: Vet inte, kaninte se sånt hosmig själv.
Din hårfärg och frisyr: Just nu är jag väll ganska blond, långt, lockigt hår!
Skolväska just nu: Olika.

Har du glasögon:
Läsglasögon, fick det för 2 veckor sen.
Hur ser din plånbok ut: För 1 vecka sen; Brun Louis Vuitton.
                                           Nu; Brun CK.
Favorittv-program: OC!
När ska du festa nästa gång: Har ingen aning.
Vad köpte du senast: Hm, 1 liten chips påse + vykort. Kläder; 2 blusar.
Hur mycket pengar har du: Ganska mycket ;)
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej det är Cajsa.
Senast kramat: Julia, min kompis!
Vem sov du hos senast: Julia, har sovit där i typ 10 dagar nu, ska sova här lite till ;)
Stjärntecken: Fisk.
Ögonfärg: Klar blåa.

Kroppsform:
Normal.
Kall favoritdricka: Coca Cola!
Varm favoritdricka: Har ingen.
Alkoholhaltig favoritdricka:  Cider!
Säger ofta: Mycket.
Saknar du någon: Ja, min familj.
Du fikade senast: Hm, LÄNGE sen.
Senast sedda film: Dumbo, igår ;)

Hur känner du dig nu: Trött, vaknar för 1 timme sedan.
Kan du laga mat: Ja!! (:
Vad pluggar du: Mycket.
Vad tycker du om fötter: Haha, tycker inte så mycket om fötter.
Är du smart: Ja, ibland kan jag väll komma med någon smart idé, och ibland mindre smart idé.
Snarkar du: Nepp.
Är du aktiv i skolan: Hm, när det gäller pluggandet så JA!
Lesbisk: Nej, aldrig!
När och varför grät du senast: Hm, förra lördagen, längtade hem ;/

Kram /Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0