Fredagens outfit!

image215Fredagens den trettonde!
Okej, fredagar i sig brukar vara helt underbara!, kanske inte underbara men riktigt roliga! Men FREDAGEN DEN TRETTONDE är oftast för mig helt hemska, allt jag gör blir fel, bli av med saker, sakadar mig o.s.v. verkligen min oturdag, men idag har jag fått min vändning, ÄNLIGEN!  jag har väntat på den LÄNGE nu, men idag har inte jag haft någon otur alls!

Dagens i allafall!;

  • Svart klänning från H&M
  • Svart "mini"kofta från MANGO
  • Svarta jeans från Cheap Monday
  • Röd väska från VERO MODA
  • Svark jacka från H&M (ej på bild)
  • Beiga ballerinaskor från SPANIEN
  • Pärlärhängen, present från Elly


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0