Dagens senare outfit!

image268Jag har ni fixat lite med min outfit, jag hade ju bara satt på mig lite, eftersom jag bara skulle vara hemma, men nu kom elly och vi skulle sticka ner till Hamilton, så jag fick göra om min outfit lite, istället för att har den prickiga klänningen som ett linne, tog jag av banden och hade den armlös. Kofan tog jag på mig under kappan och "tillsatte" den röda vero moda väskan!

  • T-shirt från H&M
  • Röd klänning från H&M
  • Svart kappa från H&M
  • Jeans från Stockholm
  • Röd väska från Vero Moda
  • Silvriga sandaler från Granat


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad mysigt outfit!

2007-04-22 @ 21:18:11
Postat av: Klara

Mycket söt klänning! Hur mycket kostade den? :)

2007-04-23 @ 16:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0