Christina Aguilera

X-tina har nyss släppt ut sin dubbel cd, Back To Basics. Precis och precis, i augusti. Jag har iprincip lyssnat på alla låtar och jag tycker verkeligen det är en jättebra dubbel cd! I vanliga fall när en dubbel cd släppt så brukar ca 50% vara bra och resten dåliga. Men där ä nästan alla bra, i allafall alla jag har lyssnat på. Jag är inget x-tina fan men den här cd är en av de bästa cd som jag har lyssnat på. Jag rekomendera verkeligen denna, ett bra cd köp om man kan utrycka sig så : )  Skivan i helhet är lite i den klassiska stilen.

Här ska jag ge några av hennes bra låtar:

  • Slow Down Baby
  • Intro (Back To Basics)
  • Enter The Circus
  • Makes Me Wanna Pray
  • Candyman
  • Ain´t No Other Man
  • Still Dirrty


Kram /cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0