God Jul i efterskott ;p

I julklapp(ar) fick jag ;
En beige Filippa K tröja från Spirit, 1200:- LÄMNAR TILLBAKA
(lämnade dock tillbaka den eftersom den inte satt fint på)
Ett par röda Cheap Monday jeans från Tretton, 400:- BYTAR
(tyvärr passade inte dem heller , får byta storlek)
Röd väska från Vero Moda, ca 239 :- SPARAR!
(osäker på om jag ska ha kvar den, eftersom min kompis Julia (http://Juliaohlsson.blogg.se) har en likadan fast i svart.)
Parfym från Versace, ca 500:- SPARAR!
(tror den är köpt på Electra)
Bok; A man who called Dave, ca 100-200:-  SPARAR!
(Handlar om Dave, killen som blir misshandlad av sin mamma, finns även på svenska)
Björn Borg trosor från Spirit, 200:- SPARAR!
(Gröna med färglada mönster.)
Tennis Skor, ca 1000:- BYTAR
(blå och vita, men tror jag ska byta ;p)
Fondation från Clinique, ca 260:- SPARAR!
(skit bra!!!) prova själv, ser inte alls fejkat ut eller något!
Mascara från Clinique även olika krämer till ansiktet, ca 200-400:- SPARAR!
(inget speciellt, Mascaran var bra i sig, men en Isadora eller något liknande passar lika bra.)
Ringar från Pilgrim, ca 300-400:-
(vit nyans/genomskinlig. 3 st i olika storlekar!)
2 st Marabou choklad, ca 50:-
(haha , alltid bra!)


Min dator funkar nt just nu, så kan nt lägga in bilder på sakerna :/ men snart hoppas jag att det kommer :p

GOTT NYTT ÅR!

Kram / Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0