2014

först skrev jag 2012. Suddar ut eftersom det är 2013. Suddar ut eftersom det är 2014. Visste ni att det var 11 år sedan Nemo släpptes. Vet kanske ni gör, men fattar ni? 11 år sedan. Känns som 7, max.
 
Men det var inte det jag ville prata om. Jag tänkte säga att jag kanske är back on track. Jag har nämligen fått en ny dator och kan äntingligen skriva utan att det ska vara på ipad eller liknanade. Sedan vill jag också berätta en pinsam sak. Har försökt logga in på min gamla dator på blogg.se och fick bara upp en annan blogg och trodde att denna hade raderats. Jag har egentligen bara loggat in med fel email. Nu är det i allafall rätt och här är jag. Hej igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0